(+30) 2310 546451

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ & ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Η ALPHA ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις της σύγχρονης επιχειρηματικής πραγματικότητας και στοχεύοντας στην προστασία της πληροφορίας και των προσωπικών δεδομένων που διαχειρίζεται, αποσκοπώντας πάντα στην απρόσκοπτη και υποδειγματική εξυπηρέτηση των Πελατών της μέσω της διατήρησης της εμπιστευτικότητας, της διαθεσιμότητας και της ακεραιότητας κάθε πληροφορίας, αποφάσισε να σχεδιάσει και να εγκαταστήσει ένα Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Διεθνούς Προτύπου ISO 27001:2013.


Το Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών της Εταιρείας Παροχή Συμβουλευτικών Υπηρεσιών σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς στους τομείς: Εκπαίδευσης, Μελετών – Διαχείρισης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων, Μελετών Διαχειριστικών Συστημάτων, Ερευνών Αγοράς, Αξιολόγησης – Επιλογής Προσωπικού, Έρευνα και Ανάπτυξη Εργαλείων Βελτίωσης της Οργάνωσης Επιχειρήσεων και σχεδιάστηκε σύμφωνα με τις ανάγκες και τις επιδιώξεις της Εταιρίας και τις Νομικές και Κανονιστικές Απαιτήσεις της ισχύουσας Ελληνικής και Κοινοτικής Νομοθεσίας.


Οι βασικοί στόχοι, έτσι όπως αυτοί εκφράζονται μέσα στις διαδικασίες του Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών της εταιρίας, είναι:

  • η δημιουργία βάσης για τη διαρκή βελτίωση της αποτελεσματικότητας των διεργασιών της, έχοντας ως γνώμονα τη συνεχή ικανοποίηση των αναγκών και των προσδοκιών των πελατών της στο μέγιστο δυνατό βαθμό.
  • η ελαχιστοποίηση του αριθμού των συμβάντων που μπορεί να επηρεάσουν τη συνέχεια των επιχειρησιακών διεργασιών, καθώς και την κατά το δυνατόν μείωση των επιπτώσεών τους.
  • Η Διοίκηση της εταιρίας θεωρεί ότι οι πληροφορίες που τηρούνται και διακινούνται με οποιονδήποτε τρόπο, μέσα από τα ηλεκτρονικά και μη συστήματα της, αποτελούν στοιχεία εξαιρετικής σημασίας για τη λειτουργία και τη θέση της στην αγορά και δεσμεύεται να χειρίζεται τις πληροφορίες αυτές με τρόπο που προστατεύει την ασφάλειά τους ως προς την εμπιστευτικότητα, την ακεραιότητα και τη διαθεσιμότητά τους, ενώ ταυτόχρονα συμμορφώνεται με τους νόμους και τις κανονιστικές διατάξεις στις οποίες υπόκειται.

Στόχος της Διοίκησης αναφορικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων είναι η συμμόρφωσή της με τις παρακάτω αρχές:

  • Επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων με τρόπο θεμιτό και νόμιμο
  • Τήρηση των προσωπικών δεδομένων για σαφώς καθορισμένους σκοπούς 
  • Περιορισμός των προσωπικών δεδομένων στα απολύτως απαραίτητα για την επίτευξη των σκοπών αυτών
  • Προστασία των προσωπικών δεδομένων μέσω επαρκών μέτρων ασφάλειας
  • Τήρηση των προσωπικών δεδομένων για ορισμένο χρονικό διάστημα (ανάλογα με τους σκοπούς).

Το σύστημα της εταιρίας ανασκοπείται σε τακτά χρονικά διαστήματα από τη Διοίκηση, προκειμένου να προσαρμόζεται στις νέες ανάγκες και εξελίξεις της αγοράς, στις νομοθετικές απαιτήσεις, αλλά και στην επίτευξη του στόχου για την ασφάλεια της πληροφορίας της εταιρίας. Σε ετήσια βάση ανασκοπούνται και οι στόχοι για την Ασφάλεια Πληροφοριών και εφόσον απαιτείται αναπροσαρμόζονται.


Η Διοίκηση δεσμεύεται στη διάθεση της υποδομής και του εξοπλισμού που κρίνεται απαραίτητη για την υλοποίηση των εργασιών της. Κάθε εργαζόμενος είναι υπεύθυνος να ανταποκρίνεται, να αφομοιώνει και να εφαρμόζει τις διαδικασίες που απαιτεί το Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών μέσα από τις καθημερινές δραστηριότητες του. Για το λόγο αυτό όλοι οι εργαζόμενοι, ανάλογα με τις αρμοδιότητές τους, ενημερώνονται σχετικά με το Σύστημα και ενεργούν αποδεδειγμένα σύμφωνα με τους καθορισμένους κανόνες.


Η Πολιτική Ασφάλειας Πληροφοριών & Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων είναι κοινοποιημένη, κατανοητή και εφαρμόσιμη από το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού, με απώτερο σκοπό τη συνεχή, σταθερή ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητάς της, με αταλάντευτη προσήλωση στις αρχές της. Ανασκοπείται σε τακτά χρονικά διαστήματα με στόχο τη συνεχή εναρμόνισή της με τις συνθήκες της αγοράς, τις τεχνολογικές εξελίξεις και την κείμενη νομοθεσία.


Διαδικασίες, ροές και ενέργειες, οι οποίες δεν εγγυώνται την εκπλήρωση των στόχων που έχουν τεθεί, διακόπτονται άμεσα από τους υπεύθυνους, διεξάγονται αναλύσεις αιτιών και ορίζονται τα απαιτούμενα μέτρα βελτίωσης.